Bővebb információ.

A leltározási program alapvető célja az eszközök, tárgyak, szellemi javak nyilvántartásának, ellenőrzésének, lehetővé tétele. Rendszerünk jogosultság szerint elérhető a felhasználók számára. Netes felületünk és adatbázisaink segítségével Ön és munkatársai bárhonnan dolgozhatnak. A nyilvántartott eszközök karbantartásának történetét szintén nyomon követheti. A rendszer rugalmassága révén könnyen alakítható az Ön igényei szerint, Mi mindenkinek egyedi rendszert is ajánlunk.

On-Line leltározás Wifit vagy mobil internetet használó eszközökkel



A Leltározó Program lehetővé teszi, hogy az intézménybe, vállalkozáshoz kerülő álló és fogyóeszközök úgy kerüljenek nyilvántartásba, hogy a későbbiek során egyszerővé váljon a leltározók munkája, a leltározás időszükséglete lerövidüljön. A leltározási folyamatban csak a megfelelő jogosultságú felhasználók vehetnek részt. Megoldható, hogy az induló tétellistát, vagy az utolsó leltározás óta bekerült új tételeket egy Excel táblával lehessen bevinni.



A leltár-rendszer alapja egy QR-kód-cimke, de lehet egyszerő vonalkód, vagy RFID cimke is. Rendszerünk az új, vonalkód olvasóval kezelhető leltári azonosító szám használatát támogatja, de felvesszük az adatbázisba a korábban használt más típusú leltári azonosítót, pl. az SAP kódot is.



Leltározás előtt QR-kóddal kell ’felszerelni’



• a leltározó személyt pl. a kitőzőjén,


• a helyiséget, pl. az ajtó mellett és



• magukat a leltári tárgyakat.



A leltárfelvétel előtt egy QR-kód olvasóval leolvassuk a leltározó személyek és a helyiség kódját, ezután kezdődhet a vakleltár, vagy a leltári ellenőrzés. Mindkét esetben egy vonalkód olvasóhoz hasonló eszközzel csak rá kell klikkelni a korábban felvett tárgyak címkéjére, aminek alapján a tétel összes adata előhívható.



Vakleltár esetén lezárás után a vezető ellenőrizheti, hogy a dolgozók mit hagytak ki korábban rögzített tételt, ellenőrző leltár esetén pedig a képernyőn megjelenő lista alapján a dolgozók meg tudják keresni a helyiségben levő összes tárgyat, ráklikkelve pedig felvehetik az ellenőrzési jegyzőkönyv listájába.



Mód van idegen tulajdonú eszközök azonnali felvételére.



A leltározás során máshol fellelt tárgyakról a megfelelő jogosultságú vezető eldöntheti, hogy az új helyet tekinti véglegesnek, vagy a tárgyat visszaviteti az eredeti helyére.



A mobilinternetet használó laptopok, tabletek, okostelefonok miatt rendszerünk különösen alkalmas az egymástól távol lévő telephelyek leltári nyilvántartásainak közös kezelésére.



A programot úgy írtuk meg, hogy a képernyő-, és lista-feliratok nyelvét egy kattintással át lehessen váltani.

Belépés FŐOLDAL

WEBLELTÁR | MUNKAÜGY | Verziószám: 5.6.5.0 | Kapcsolat
© 2014–2021