• Webleltár - a XXI. század technológiája

Eszközök

Eszközök


Az eszközök kiválasztása:

Rendszerünk rugalmasságából fakadóan igen sok féle hardverrel használható. Az Ön személyes igényeinek feltárása után teszünk személyre szóló ajánlatot a leltár eszközeinek szállításához. Az eszközök kiválasztása során, figyelembe vesszük az Ön telephelyeinek, folyamatainak, esetlegesen használt idegen szoftvereink sajátosságait. A telephelyein való technikai hátteret, illetve az internet kapcsolatra vonatkozó lehetőségeket. A technikai elvárások tekintetében teszünk javaslatot az általunk szállítandó eszközök típusára és darabszámára.

Tabletek:

Az általunk szállított tabletek alapvetően két csoportra sorolhatóak:

  • Mobilinternet képes tabletek, melyek egy mobilinternet szolgáltató által biztosított sim kártya segítségével internetezésre képesek, ezen készülékek WIFI segítségével is képesek az internetezésre.
  • Wifi tabletek melyek külső WIFI eszköz segítségével képesek kapcsolódni az internetre, ez lehet hordozható WIFI hotspot, Hotspot képes telefon, wifi router, Power Line net eszköz.

A tableteket elsősorban a helyszíni munkák elvégzésére javasoljuk:

  • QR kódos azonosítás
  • Áthelyezés
  • Selejtezésre feladás
  • Leltározás
  • Leltárellenőrzés
  • Helyszíni leltárbavétel
  • Kép eszközhöz adása
  • Ad-hoc eszközfelvitel 
  • Ad-hoc regisztráció 

A rendszer szinte valamennyi egyéb funkciója is elérhető a tabletek által, kiegészítő billentyűzet alkalmazásával, nagymértékben növelhető a hatékonyság. 

A tablet alkalmatlan:

  • A közvetlen címkenyomtatás elvégzésére

Laptopok:

A laptopok elsősorban az adminisztrációs felület kezelésére valók. Fejlettségük folytán természetesen a rendszer valamennyi funkcióját kezelni képesek. 

A laptopokat elsősorban a statikus munkák elvégzésére javasoljuk:

  • Rendszerbeállítás
  • QR kódos azonosítás
  • Adminisztrátori áthelyezés
  • Adminisztrátori selejtezésre feladás
  • Adminisztrátori selejtezés
  • Leltárindítás
  • Leltárellenőrzés indítás
  • Eszközfelvitel beérkezéskor
  • Tömeges eszközfelvitel
  • Kép eszközhöz adása
  • Felhasználók kezelése
  • Szervezetek, helyiségek, szobák kezelése 
  • Eszközök kezelése
  • Felhasználók kezelése
  • Címke nyomtatás
  • Kimutatások készítése
  • Statisztikák készítése
  • Dokumentumok, jelentések készítése

Rendszerünkhöz elsősorban jó minőségű középkategóriás core I3, I5 processzoros laptopokat javaslunk.

Vonalkód olvasók: 

A vonalkódolvasó eszközök feladata az eszközazonosító kódok rendszerbe bevitele. Rendszerünkhöz QR kód, illetve Datamatrix olvasására is alkalmas 2d olvasókat használunk. A Symbolt megvásárló Motorola minőségi eszközeit ajánljuk.

    
Az általunk szállított eszközök, átadás előtt beállításra kerülnek, a speciális követelmények figyelembe vételével. Szükség esetén külön kérésre a megfelelő installációkat is elvégezzük.